Οταν δεν πηγαίνει ο Μωάμεθ στο βουνό, τότε υποχρεωτικά πηγαίνει το βουνό – αν δηλαδή έχεις αλυσίδα καφέ και δεν έρχονται πελάτες, τότε πας εσύ σε εκείνους. 

Στη Βρετανία, όπου η οικονομία χειμάζεται, όπως και σε όλο τον κόσμο, από την πανδημία και ειδικά η εστίαση έχει δεχθεί μείζον χτύπημα, οι εταιρείες με αλυσίδα καφέ και σημείων έτοιμου φαγητού εφευρίσκουν έξυπνες μεθόδους προσέλκυσης πελατών. 

Η Pret A Manger –με καφέ και σημεία πώλησης σάντουιτς– προσφέρει μία μηνιαία συνδρομή της τάξεως των 20 λιρών ή 26,5 δολαρίων για να μπορεί κανείς να παραγγέλνει έως και πέντε καφέδες ημερησίως, όπως αναφέρει το Bloomberg. Ευελπιστεί με τη στρατηγική αυτή να ανακτήσει μερίδιο αγοράς, το οποίο χάνει διότι όσοι εργάζονταν κανονικά στο γραφείο, το κατάστημα και την τράπεζα σε μεγάλο ποσοστό το κάνουν από το σπίτι τους πλέον.

Ηδη, η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως θα κατεβάσει ρολά σε 30 από τα καφέ της και θα απολύσει το ένα τρίτο των εργαζομένων της. Μιλώντας στο ραδιόφωνο του BBC, ο επικεφαλής της Pret A Manger, Πάνος Χρήστου, είπε τα εξής: 

«Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι οι εργαζόμενοι θα εμφανίζονται στο γραφείο τους λιγότερο συχνά από όσο στο παρελθόν. Οπότε κι εμείς θα πρέπει να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα και στις αλλαγές που έχουν συντελεστεί». Τα σημεία πώλησης σάντουιτς της εταιρείας βρίσκονται στο κέντρο του Λονδίνου, αλλά το 40% των δραστηριοτήτων της συνολικά είναι στα περίχωρα και εκεί η επανάκαμψη στο γραφείο γίνεται ταχύτερα. Επίσης, ο κ. Χρήστου διευκρίνισε ότι ο βραχίονας παράδοσης καφέ και φαγητού κατ’ οίκον γνώρισε μεγάλη άνθηση μέσα στην πανδημία και οι πωλήσεις δεκαπλασιάστηκαν.

https://www.itspossible.gr/