To Squid Game αναμφίβολα αποτελεί μια μεγάλη εμπορική επιτυχία του Netflix, με εκατομμύρια προβολές ανά τον κόσμο και εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια (υπολογίζονται σε 900) σε έσοδα.


Όμως, η επίδραση της κορεατικής σειράς δεν σταματάει στο κινηματογραφικό πεδίο. Αντίθετα, επεκτείνεται και στο χρηματιστηριακό, αποτελώντας πηγή έμπνευσης για ένα νέο κρυπτονόμισμα, το SQUID.

Το νέο ψηφιακό νόμισμα, μέσα σε 24 ώρες, κατάφερε να καταγράψει «άλμα» της τάξης του 2.400% και ήδη διαπραγματεύεται στην τιμή των 2,22 δολαρίων. Ενδεικτικό είναι δε, το γεγονός ότι η κεφαλαιοποίησή του υπερβαίνει τα 174 εκατ. δολάρια.

Το νέο meme-crypto ξεκίνησε ως αποκλειστικό νόμισμα για το project Squid Game, ένα online παιχνίδι έξι γύρων, το οποίο θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο και θα προσομοιάζει την επιτυχία του Netflix. Φυσικά, χωρίς τους θανάτους και τις εκτελέσεις παιχτών.

Για να συμμετάσχουν στο ψηφιακό παιχνίδι, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταβάλλουν το ποσό των 15.000 SQUID, δηλαδή περίπου 33.450 δολαρίων.

Το έπαθλο του νικητή εκτιμάται ότι θα υπερβαίνει το ποσό των 38,5 εκατ. δολαρίων, όσα δηλαδή κέρδισε ο νικητής του τηλεοπτικού Squid Game, ενώ στο ψηφιακό reality δεν θα υπάρχει όριο στον αριθμό των συμμετεχόντων. Όσοι περισσότεροι παίχτες, τόσο μεγαλύτερο και το έπαθλο για τον νικητή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Squid Game έχει φέρει έσοδα 900 εκατ. δολαρίων στα ταμεία του Netflix, παρά το γεγονός ότι στοίχισε μόλις 21,4 εκατ. δολάρια ή αλλιώς 2,4 εκατ. δολάρια ανά επεισόδιο.

Μέχρι στιγμής, περίπου 132 εκατ. άνθρωποι έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον 2 λεπτά από τη σειρά. Το 89% εξ αυτών, παρακολούθησε τη σειρά για τουλάχιστον 75 λεπτά (δηλαδή ένα επεισόδιο), ενώ το 66% έχει δει όλα τα επεισόδια. Συνολικά έχουν αφιερωθεί περισσότερες από 1,4 δισ. ώρες για να παρακολουθήσουν τη σειρά, την οποία παρήγαγε η Siren Pictures.

Με πληροφορίες από CNBC μέσω moneyreview.gr